Підписатися на RSS

Учнівське самоврядування в школі

Проблема, над якою працює учнівське врядування:

- підвищення рівня навчальних досягнень учнів;

- вироблення культури поведінки, законослухняності у школярів;

- вироблення в учнів господарності, бережливого ставлення до шкільного майна;

- організація змістовного відпочинку школярів.

Президент школи

Бобровська Тетяна

Центри учнівського самоврядування

Центр “ЮНПРЕС”

Мета

• активізувати зацікавленість та потребу в саморозвитку та самовдосконаленні;

• сприяти всебічному розвитку особистості;

• реалізовувати творчі здібності та таланти.

Завдання

1. Випускати й розповсюджувати тематичні листівки, пам’ятки, стінгазети.

2. Оформляти виставки, композиції, зали для проведення свят.

3. Оформляти матеріали на конкурси, звіти тощо.

4. Брати участь у фото та образотворчих конкурсах, виставках.

Керівник шкільного Центру “ЮНПРЕС”

Коваленко Карина 9-А

Представники шкільного Центру “ЮНПРЕС”

Консультант – Попова Людмила Валентинівна

5-А Валігура Злата

5-Б Гриб Денис

5-В П’ятигорець Данило

5-Г Пахольчук Єгор

6-А Ларіна Марія

6-Б Петренко Анна

6-В Горобінська Катерина

6-Г Фюлле Герман

7-А Конопелько Сергій

7-Б Синельникова Євгенія

7-В Пилипенко Єгор

7-Г Щербина Владислав

8-А Романенко Вероніка

8-Б П’янківський Дмитро

8-В Лаптєва Юлія

8-Г Кузьменко Маргарита

9-А Литвин Владислав

9-Б Глушко Анна

9-В Куцька Вікторія

9-Г Фадєєва Єлизавета

10-А Панасюк Євгеній

10-Б Силява Катерина

11-А Погосян Діана

11-Б Мартиненко Олександр

Центр “ ВОЛОНТЕР”

Мета

- розвивати та стимулювати готовність до реалізації духовного потенціалу;

- формувати систему мораль-етичних цінностей.

Завдання

1. Брати участь у волонтерських акціях милосердя та благодійності.

2. Займатися пошуковою роботою та волонтерською діяльністю, спрямованою на співпрацю та допомогу ветеранам Великої Вітчизняної війни, учителям-ветеранам, учителям-пенсіонерам.

3. Співпрацювати та допомагати дітям, які перебувають у Центрі соціального захисту та реабілітації “Злагода”.

Керівник шкільного Центру «Волонтер»

Макаренко Дар’я 9-А

Представники шкільного Центру «Волонтер»

Консультант – Кравченко Олена Василівна

5-А Бриндзя Даніела

5-Б Борзик Михайло

5-В Гриненко Яна

5-Г Домбровська Аліса

6-А Статкевич Ярослав

6-Б Чернишенко Олександра

6-В Клімахіна Лілія

6-Г Краснікова Кіра

7-А Ковальчук Аліса

7-Б Гончаренко Ангеліна

7-В Головко Андрій

7-Г ТкаченкоВалентин

8-А Ковальчук Єсенія

8-Б Ільїчова Анна

8-В Воронцова Анастасія

8-Г Ковтун Марина

9-А Андрієвська Дарина

9-Б Ковальчук Діана

9-В Моцна Анна

9-Г Толдікова Вікторія

10-А Потапова Олександра

10-Б Гурінова Емілія

11-А Дашаєва Мілана

11-Б Крикун Олена

Центр “ПРАВОЗНАВСТВО”

Мета

- Допомагати отримувати суспільно необхідні знання та навички з правової культури.

- Розвиток соціально активної,гуманістичної спрямованої особистості.

- Формування глибоко усвідомленої громадянської позиції учнями, почуття власної гідності,національної самосвідомості.

Завдання

1.Організовувати та проводити тренінгові заняття та інформаційні повідомлення на правову тематику.

2.Організовувати роботу «Скриньки довіри».

3.Проводити рейди – перевірки відвідування учнями занять, профілактичні бесіди з учнями, які схильні до пропусків занять та запізнень на уроки.

4.Проводити профілактичні бесіди та роз’яснення для учнів, які схильні до правопорушень .

5.Проводити роз’яснювальну роботу з учнями, які палять цигарки.

Керівник шкільного Центру «Правознавство»

Рубленко Вероніка 9-А

Представники шкільного Центру «Правознавство»

Консультант – Середа Оксана Іванівна

5-А Ісків Дарина 8-А Гайдай Назар

5-Б Сова Любов 8-Б Гусєв Ярослав

5-В Савченко Олексій 8-В Замула Віталій

5-Г Сергієнко Павло 8-Г Сулима Вадим

6-А Бадзюх Аліна 9-А Швидун Андрій

6-Б Никитюк Богдан 9-Б Наумова Софія

6-В Дабіжа Владислав 9-В Карнаух Олег

6-Г Яковлєв Альберт 9-Г Назаренко Даниїл

7-А Шаронов Гліб 10-А Ковальчук Ангеліна

7-Б Смірнов Олександр 10-Б Маринич Олександр

7-В Круківський Олександр 11-А Федорчук Альона

7-Г Алєксєєв Євгеній 11-Б Чепіног Єгор

Центр “ДОЗВІЛЛЯ”

Мета

- Надавати художньо – естетичну освіту.

- Формувати художньо – естетичну культуру.

- Створювати атмосферу позитивних емоцій для ефективного спілкування дітей.

- Виявляти творчий потенціал та допомагати реалізувати особливі задатки.

Завдання

1.Організовувати привітання учнів та вчителів із святами.

2.Допомагати в організації та проведенні святкових концертів, розважальних заходів,вечорів відпочинку та дискотек.

3.Проводити розважальні – рухливі ігри для молодших школярів

Керівник шкільного Центру «Дозвілля»

Бурлакова Тетяна 9-В

Представники шкільного Центру «Дозвілля»

Консультант – Мельник Віталій Васильович

5-А Мизина Софі- Марія

5-Б Гедз Наталя

5-В Гавенко Каріна

5-Г Масальський Артем

6-А Чохленко Єлизавета

6-Б Шерехора Роман

6-В Семенова Марія

6-Г Лискін Андрій

7-А Дубровська Дар’я

7-Б Чернишенко Марина

7-В Латанюк Олександра

7-Г Велієв Раміль

8-А Бернацька Анна

8-Б Волков Ярослав

8-В Хоменко Анна

8-Г Крижанівський Антон

9-А Макаренко Дар’я

9-Б Луценко Яна

9-В Думущі Марія

9-Г Максименко Діана

10-А Ілюхина Аліна

10-Б Сірченко Дмитро

11-Б Мартиненко Микола

Центр “ЕКОЛОГІЯ І СПОРТ”

Мета

• сприяти засвоєнню еколого - природничих знань;

• розвивати екологічну грамотність.

Завдання

1. Організація і проведення тренінгових занять та інформаційних повідомлень на екологічну тематику; спортивних змагань.

2. Проводити рейди-перевірки озеленення класних кімнат.

3. Допомагати у створенні та догляді шкільного озеленення.

4. Брати участь у прибиранні та благоустрої шкільних і пришкільних територій.

5. Брати участь у екологічних і природоохоронних акціях.

Керівник шкільного Центру “Екологія і спорт”

Таран Аліна 9-В

Представники шкільного Центру “Екологія і спорт”

Консультант – Сидоренко Світлана Олександрівна,

Михайленко Володимир Миколайович

5-А Пелешок Людмила 8-А Красножон Дарина

5-Б Кузьмінський Владислав 8-Б Гомола Вікторія

5-В Довгань Марія 8-В Самойлик Валерія

5-Г Торлопов Улян 8-Г Рубленко Ніна

6-А Кузка Анастасія 9-А Тихопій Віолетта

6-Б Белеля Софія 9-Б Дем’яненко Аліна

6-В Чорна Валерія 9-В Федоренко Артем

6-Г Степура Андрій 9-Г Кукарєкін Анатолій

7-А Кушнір Павло 10-А Шур Єваі

7-Б Колос Микита 10-Б Читаєва Хава

7-В Кириченко Анастасія 11-А Ілюхіна Аміна

7-Г Гунько Владислав 11-Б Ігнатов Микита

1.Основною метою діяльності учнівського самоврядування є:

розвиток співробітництва та розширення дружніх стосунків серед дітей;

виховання у дітей віри у себе, в свої сили, любові до своєї Батьківщини, до краю, в якому народився, до України;

вивчення минулого свого народу;

збереження природи рідного краю;

утвердження та примноження традицій українського народу;

прищеплення любові до праці;

залучення до різних видів мистецтва та культури;

розвиток творчих здібностей та інтелектуального потенціалу особистості;

надання необхідної інформації, технічної та іншої допомоги учням школи.

2. Для досягнення мети учнівське врядування вважає пріоритетними такі напрямки діяльності:

організація і проведення культурно-освітніх, спортивних та інших масових заходів;

участь у заходах по охороні навколишнього середовища;

утвердження та примноження традицій свого народу.

3. Функції учнівського врядування:

Забезпечення порядку в школі, організація чергувань в школі, в класах.

Організація дозвілля на перервах.

Проведення загальношкільних лінійок, зборів, конференцій, виставок.

Організація самообслуговування в класах, контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог.

Організація роботи по збереженню шкільного майна, води, електроенергії, підручників.

Організація роботи по благоустрою території школи.

Керівництво роботою гуртків у школі.

Підготовка і проведення конкурсів, творчих свят, змагань.

Контроль за відвідуванням учнями школи.

Участь у розробці плану роботи школи на новий навчальний рік.

4. Права, обов'язки та повноваження

показувати приклад у навчанні і поведінці;

виконувати всі доручення адміністрації та вчителів школи;

проводити рейди перевірок, огляди, готувати лінійки;

брати активну участь у підготовці та проведенні вечорів відпочинку.

контролювати дисципліну та порядок в школі;

збиратися на свої засідання та виносити власні рішення в межах своїх повноважень;

вільно висловлюватися;

приймати рішеня з найважливіших питать школи;

внесити пропозиціі з питань навчання та дозвілля;

координувати роботу класів, доволити до класу завданя ради старшокласників;

піклуватись про молодших школярів, піклуватись про ветеранов;

контролювати відвідування учнями уроків, порядок під час чергування в школі;

Рада старшокласників може звернутися із запитанням до педради.

Педагогічна рада зобов'язана повідомити про результати огляду запиту.

/Files/images/novosti/veresen2013/Фото0576.jpg

Основні заповіді в діяльності парламенту Учнівського врядування

Роби добро!

Люби своїх близьких!

Допомагай іншим людям!

Наполегливо оволодівай знаннями!

Не лінись і не шукай виправдання своїм недолікам!

Краще віддати своє, чим взяти чуже!

Знайди свою мету в житті!

Пізнай світ і себе!

Внось у своє життя новизну!

/Files/images/2/1234.png

/Files/images/график центров.jpg

/Files/images/novosti/ruh/P8183687.JPG

Статут дитячого об'єднання " Республіка росів"

Кiлькiсть переглядiв: 44

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.