Підписатися на RSS

Школа - це простір життя дитини; тут вона не готується до життя, а повноцінно живе, і тому вся діяльність навчального закладу відбувається так, щоб сприяти становленню особистості як творця і проектувальника власного життя.

/Files/images/vihovna_robot2/web_2015_2016/vyihov_robot/Слайд1.JPG

Проблема, над якою працює школа у виховній та позакласній роботі

Створення життєвих компетентностей учнів на всіх етапах становлення особистості

Мета виховання:

створення цілісної моделі виховної системи на основі національних та загальнолюдських цінностей; формування морально-духовної життєво-компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал.

Система виховної роботи в школі розроблена відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту» Конвенції ООН про права дитини, статуту навчального закладу.Основними ідеями, які лягли в основу виховної системи школи, є ідея гуманізму, педагогіки співробітництва, загального піклування, формування єдиного виховного простору.В Законі України «Про загальну середню освіту» особлива увага приділяється вихованню громадянина-патріота своєї держави, який готовий до подальшого навчання та трудової діяльності зі своїми політичними переконаннями, формуванню творчої особистості, свідомого відношення до своїх обов’язків; формуванню навичок здорового способу життя.Одним із основних завдань, які поставив перед собою педагогічний колектив школи – це створення належного освітнього середовища для розвитку здорової дитини, оволодіння навичками безпечного життя і здорової поведінки, формування в учнів свідомого ставлення не лише до власного життя і здоров’я, а й оточуючих.Характер виховання повинен передбачити глибоке розуміння вчителем фізіологічної природи вихованців їх індивідуальні риси та можливості, повагу до особистості дитини.

КООРДИНАЦІЙНИЙ ПЛАН виховної роботи з дітьми та учнівською молоддю на період зимових канікул з 26 грудня 2015 року по 09 січня 2016 року

Семінар - практикум для вчителів фізичної культури «Упровадження інноваційних технологій в навчальний процес на уроках фізичної культури»

Індивідуалізація та диференціація навчально-виховного процесу, в тому числі і фізичної культури, є пріоритетною складовою особистісно-орієнтовної моделі освіти, спрямованої на цілісний розвиток особистості. Всеукраїнська дитячо-юнацька військово-патріотична гра «Сокіл» («Джура») є важливою складовою фізичного та патріотичного виховання підростаючого покоління, головною метою якої є виховання юних патріотів України на засадах національної гідності та самосвідомості.


Галерея "Семінар - практикум для вчителів фізичної культури 2016"


Галерея "Презентація до семінару - практикуму для вчителів фізичної культури 2016"

Семінар – практикум вчителів фізичної культури «Здоров’язбережувальні технології як умова створення позитивних емоцій».

17/12/2015 відбувся семінар – практикум вчителів фізичної культури «Здоров’язбережувальні технології як умова створення позитивних емоцій».

Навчання в умовах здоров’язберігаючої педагогіки передбачає передачу знань, умінь та навичок, що сприяють формуванню уяви про здоров’язбереження, допомагають учням охороняти та зміцнювати як своє власне здоров’я, так і здоров’я оточуючих, сприяє веденню здорового способу життя та створює умови для позитивних емоцій школярів.

Вчитель фізичної культури Парфенюк Ж.Ю. виступила перед учасниками семінару, а також продемонструвала фрагмент уроку фізичної культури у 10 А класі.


Галерея "Семінар – практикум вчителів фізичної культури «Здоров’язбережувальні технології як умова створення позитивних емоцій» 2015"

Семинар физкультура ЗОШ 7

/Files/images/vihovna_robot2/web_2015_2016/vyihov_robot/Слайд3.JPG/Files/images/vihovna_robot2/web_2015_2016/vyihov_robot/Слайд5.JPG /Files/images/vihovna_robot2/web_2015_2016/vyihov_robot/Слайд4.JPG/Files/images/vihovna_robot2/web_2015_2016/vyihov_robot/Слайд6.JPG/Files/images/vihovna_robot2/web_2015_2016/vyihov_robot/Слайд7.JPG/Files/images/vihovna_robot2/web_2015_2016/vyihov_robot/Слайд8.JPG/Files/images/vihovna_robot2/web_2015_2016/vyihov_robot/Слайд9.JPG/Files/images/vihovna_robot2/web_2015_2016/vyihov_robot/Слайд11.JPG/Files/images/vihovna_robot2/web_2015_2016/vyihov_robot/Слайд13.JPG/Files/images/vihovna_robot2/web_2015_2016/vyihov_robot/Слайд14.JPG/Files/images/vihovna_robot2/web_2015_2016/vyihov_robot/Слайд15.JPG/Files/images/vihovna_robot2/web_2015_2016/vyihov_robot/Слайд16.JPG/Files/images/vihovna_robot2/web_2015_2016/vyihov_robot/Слайд17.JPG/Files/images/vihovna_robot2/web_2015_2016/vyihov_robot/Слайд18.JPG/Files/images/vihovna_robot2/web_2015_2016/vyihov_robot/Система виховної роботи БЗШ №7 2013_3.jpg /Files/images/vihovna_robot2/web_2015_2016/vyihov_robot/батьк всеобуч 5.jpg/Files/images/vihovna_robot2/web_2015_2016/vyihov_robot/6 -7 клас.jpg/Files/images/vihovna_robot2/web_2015_2016/vyihov_robot/8-9 клас.jpg/Files/images/vihovna_robot2/web_2015_2016/vyihov_robot/10-11 клас.jpg

Нормативно - правова база з виховної роботи

Конвенція про права дитини

Закон України " Про молодіжні та дитячі громадські організації"

Про затвердження Державної цільової соціальної програми " Молодь України" на 2009/2015 роки

Программа "Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів"

Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах. Наказ №641 від 16.06.2015

ПЛАН Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 7 з підготовки та проведення заходів до Дня пам’яті жертв голодоморів та репресій в Україні

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ до вшанування у загальноосвітніх навчальних закладах пам’яті Андрея Шептицького

Примірна структура виховного плану. Зміст плану. Основні орієнтири виховання

Позакласні заходи http://osvita.ua/school/lessons_summary/outschool/

Додаток 1 до виховного плану. Орієнтовні форми і зміст виховної діяльності: початкова школа, основна школа, старша школа.

Додаток 2. Інструментарій до розділів плану виховної роботи. Таблиці, анкети, тести.

Додаток 3. Моніторинг соціального розвитку школярів. Анкети.

Місячник правових знань

Добіг кінця місячник правових знань у БЗШ І –ІІІ ступенів№7.

В рамках місячника було проведено День правового інформування школяра «Знай свої права – виконуй свої обов’язки», мета якого- вироблення навичок правомірної поведінки. Лектори шкільного клубу «Феміда» представили до уваги учнів 10-11 класів актуальну тему «Виборче законодавство України». Дев’ятикласники демонстрували свої знання з курсу «Практичне право» під час проведення конкурсу-вікторини «Чи знаєш ти закон?». Класні керівники Гунько Л.М., Мельник В.В., Пивко Н.В. , які реалізують програму виховної роботи «Культура добросусідства», здійснили анкетування учнів 1,5,8 класів з правової тематики. Психолого-соціальною службою школи були проведені психологічні тренінги для учнів «Будьмо толерантними», а також виставка плакатів«Права дитини», де школярі могли ознайомитися з основними положеннями Конвенції про права дитини. Під час проведення класних годин у 8 класах «Твоє життя у твоїх руках» у підлітків формувалося негативне ставлення до правопорушень, уміння протистояти негативним впливам, почуття відповідальності за себе і свої вчинки.

Проведені заходи сприяли формуванню в учнів активної позиції у правовій сфері, нетерпимості до різноманітних правопорушень та потреби активно захищати в установленому законом порядку свої права та законні інтереси інших осіб.


Галерея "Місячник правових знань 2015"

/Files/images/vihovna_robot2/web_2015_2016/semin_geogr/дитяч безпек.jpg

Звіт про проведення Тижня безпеки дорожнього руху на тему: «Коли вирушаєш у путь – завжди обережним будь!» в Білоцерківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №7 у листопаді 2015 року

План-графік проведення циклу лекцій на 2015-2016 навчальний рік Білоцерківської загальноосвітньої школи I-IIIступенів №7 з фахівцями психонаркологічного територіального медичного об’єднання

/Files/images/vihovna_robot2/web_2015_2016/semin_geogr/22.jpg

ПЛАН РОБОТИ соціального педагога Білоцерківської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 7 Білоцерківської міської ради Київської області Черниш Валентини Петрівни на 2016/2017 начальний рік

/Files/images/vihovna_robot2/web_2015_2016/semin_geogr/33.jpg

Організація виховної роботи педагога-організатора на 2016-2017 н.р.

/Files/images/vihovna_robot2/web_2015_2016/semin_geogr/44.jpg

Методичні рекомендації класному керівнику

/Files/images/vihovna_robot2/web_2015_2016/semin_geogr/66.jpg

Превентивне виховання

/Files/images/vihovna_robot2/web_2015_2016/semin_geogr/77.jpg

Методичні рекомендації щодо здійснення соціально-педагогічної роботи та соціально-правового захисту дітей, які потрапили в складні життєві обставини

Learn with the world, not just about it.

Учителі іноземної мови нашої школи продовжують працювати з i EARN (Інтернаціональним Освітнім та Ресурсним Центром (мережею). Приєднавшись до інтерактивних навчальних програм, учні створюють, досліджують, обмінюються досвідом з однолітками різних країн світу. Минулого року запрацював міжнародний шкільний проект Holiday Card Exchange. Учні 1-4 класів обмінювалися новорічними листівками із школярами Канади, Литви, США, Тайваню та Пакістану. Мета проекту – обмін знаннями про традиції святкування Нового року та Різдва шляхом виготовлення привітальних листівок і відправлення їх партнерам з усього світу

/Files/images/vihovna_robot2/web_2015_2016/semin_geogr/1/1.jpg/Files/images/vihovna_robot2/web_2015_2016/semin_geogr/1/2.jpg/Files/images/vihovna_robot2/web_2015_2016/semin_geogr/1/3.jpg/Files/images/vihovna_robot2/web_2015_2016/semin_geogr/1/4.jpg/Files/images/vihovna_robot2/web_2015_2016/semin_geogr/1/5.jpg/Files/images/vihovna_robot2/web_2015_2016/semin_geogr/1/6.jpg/Files/images/vihovna_robot2/web_2015_2016/semin_geogr/1/7.jpg/Files/images/vihovna_robot2/web_2015_2016/semin_geogr/1/8.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 9

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.