Підписатися на RSS

Лист МОН № 1/9-422 від 04.09.15 року Про переліки навчальної літератури, що має відповідний гриф Міністерства освіти і науки України, для використання у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році

Наказ МОН України №762 від 14.07.2015 "Про затвердження Порядку переведення учнів (вихованців) загальноосвітнього навчального закладу до наступного класу"

Про дистанційне навчання та Порядок переведення учнів

Лист МОН України від 1/9-380 від 10.08.2015 «Щодо методичних рекомендацій для учнів 4-х та 7-х класів загальноосвітніх навчальних закладів»

Лист МОН України від 26.06.2015 № 1/9-305 «Про вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році»

Лист МОН України від 22.04.2015 № 1/9-209 "Про врахування середнього бала документа про повну загальну середню освіту"

Лист МОН України від 28.01.2014 р. № 1/9-74 "Щодо контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів загальноосвітніх навчальних закладів"

​Методичні рекомендації щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів

Анкети

Реєстрація на БЦ ВІКІ та розміщення робіт

Щодо заходів до Дня пам’яті жертв голодоморів

Умови участі у Форумі педагогічних ідей "УРОК" http://osvita.ua/publishing/urok/5934/

Міністерством освіти і науки затверджено Концепцію профільного навчання у старшій школі.Визначається 6 базових предметів: українська мова та література, іноземна мова, історія України та всесвітня історія, математика, природознавство, фізична культура. На вивчення цих предметів буде виділено по три години на тиждень у 10 та 11 класах.У Міністерстві освіти і науки наголошують, що профільне навчання є одним із ключових напрямів модернізації та удосконалення системи освіти держави й передбачає реальне й планомірне оновлення школи старшого ступеня. Також відомством затверджено план заходів щодо реалізації концепції.

Поради вчителю: піклуйтесь про себе та своє здоров'я

До Вашої уваги інструктивно - методичні рекомендації щодо викладання базових дисциплін

Перелік програм факультативних курсів, спеціальних курсів і курсів за вибором, які мають гриф МОНмолодьспорту України, з української мови і літератури, історії і правознавства, психології.

Методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання російської мови та інших мов національних меншин

ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ

Наказом Міністерства освіти і науки України від 08.08.2013 N 1135 затверджено Зміни до Типового положення про атестацію педагогічних працівників, що набувають чинності з 30.09.2013. МОН України зобов’язало Міністерство освіти і науки Автономної Республіки Крим, департаменти (управління) освіти і науки обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій до 1 вересня 2017 року забезпечити організацію та проведення атестації керівників навчальних закладів, призначених на посади до набрання чинності цим наказом.

Міністерством освіти України затверджено Орієнтовні вимоги до оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти (наказ від 21.08.2013 №1222)

/Files/images/vihovna_robot2/батьк всеобуч 5.jpg

/Files/images/vihovna_robot2/6 -7 клас.jpg

/Files/images/vihovna_robot2/8-9 клас.jpg

/Files/images/vihovna_robot2/10-11 клас.jpg

Позакласні заходи http://osvita.ua/school/lessons_summary/outschool/

АДАПТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ ВИХОВНОЇ РОБОТИ

САМОАНАЛІЗ УРОКУ ВЧИТЕЛЕМ

Поради молодому вчителеві

Видавництво « Педагогічна преса» пропонує

Інструментарій до розділів плану виховної роботи

Довідник класного керівника

Попова Л.В. Як залучити батьків до життя школи

Абетка успішної адаптації п'ятикласників

Психолого - педагогічний супровід процесу адаптації учнів 5-го класу

Програма "Як подружитися зі школою?"

Документи, які визначають зміст роботи класного керівника

Методичні рекомендації щодо проведення батьківських зборів у загальноосвітніх закладах міста

Орієнтовні розробки батьківських зборів http://osvita.ua/school/out_edu/1614/

Підвищення рівня педагогічної освіти батьків

Поради класному керівнику щодо закінчення навчального року.

Методичні рекомендації щодо проведення інструктажів з БЖД з учнівською молоддю перед початком канікул

Жорстоке поводження з дітьми. Анкета для батьків.

Жорстоке поводження з дітьми. Анкета для дітей.

Методичні рекомендації щодо створення та використання мультимедійних презентацій

Вимоги до сучасного уроку

Освітні портали

Методи вивчення шкільної мотивації

Методика вивчення навчальної мотивації за підсумками навчання у 1-му класі

Методика вивчення навчальної мотивації в 4-му класі

Методика вивчення мотивації навчання школярів при переході з початкових класів в середні

Методика вивчення мотивації навчання підлітків (7 - 8 кл.)

Методика вивчення мотивації навчання старших підлітків на етапі закінчення середньої школи (9 кл.)

Методика вивчення мотивації навчання старшокласників (для учнів 10-11- их класів)

Схема аналізу виховної роботи в класі класним керівником

Класному керівнику для підготовки співбесіди з учнями щодо закінчення навчального року

Інтернет для вчителя

На допомогу молодому вчителю (методичні рекомендації)

Методичні рекомендації.Про виховання культури поведінки учнів.

Схема організації роботи класного керівника з учителями по профілактиці відхилень у поведінці учнів

Схема аналізу виховної роботи в класі класним керівником

Книга класного керівника

Кiлькiсть переглядiв: 2432

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.