Підписатися на RSS

Семінар - практикум для вчителів фізичної культури «Упровадження інноваційних технологій в навчальний процес на уроках фізичної культури»

30 листопада 2016 року на базі Білоцерківської загальноосвітньої школиI-III ст.№7 відбувся семінар-практикум для вчителів фізичної культури «Упровадження інноваційних технологій в навчальний процес на уроках фізичної культури»

Індивідуалізація та диференціація навчально-виховного процесу, в тому числі і фізичної культури, є пріоритетною складовою особистісно-орієнтовної моделі освіти, спрямованої на цілісний розвиток особистості. Всеукраїнська дитячо-юнацька військово-патріотична гра «Сокіл» («Джура») є важливою складовою фізичного та патріотичного виховання підростаючого покоління, головною метою якої є виховання юних патріотів України на засадах національної гідності та самосвідомості.

У семінарі-практикумі взяли участь: заступник директора з навчально-виховної роботи Боженко Т.В., методист науково-методичного центру Дударєва О.В., вчителі фізичної культури всіх навчальних закладів міста.

Семінар було розділено на теоретичний та практичний блоки.

В теоретичній частині виступила заступник директора з навчально-виховної роботи Боженко Т.В з вітальним словом та побажанням всім плідної праці під час проведення семінару. Вчитель фізичної культури Михайленко В.М. представив виступ з досвіду роботи. Під час практичного блоку семінару учасники відвідали урок фізичної культури з елементами …у 8-А класі,де мали змогу побачити особливості застосування індивідуального та диференційованого підходу під час занять.

Під час підведення підсумків методистом з фізичного виховання надано рекомендації вчителям фізичної культури для врахування в подальшій роботі:

1.Застосування індивідуально-диференційованого підходу під час фізичного виховання учнів вважати суттєвим чинником в організації особистісно-орієнтовного фізичного виховання, підвищення їх рухової активності, зміцнення здоров’я та вироблення в них стійкої мотивації до занять фізичною культурою та спортом.

2. Участь у військово-патріотичних заходах («Сокіл», «Джура») вважати вважливою складовою системи патріотичного виховання, виховання юних патріотів України на засадах національної гідності, високої самосвідомості та активної громадської позиції, здорового способу життя, духовно багатої та фізично розвиненої особистості.

3.При проведенні уроків фізичної культури, фізкультурно-оздоровчих та спортивно-масових заходів застосовувати індивідуальний та диференційований підхід до учнів та дозувати навантаження відповідно до груп здоров’я;

- удосконалювати матеріально-технічну базу з фізичної культури, систематично проводити фізкультурно-оздоровчі заходи в режимі робочого дня;

- організовувати стройовий вишкіл, навчати практичним навичкам застосування засобів індивідуального захисту, способів виживання у несприятливих умовах, знайомити вихованців з поняттям тактики ведення змагань, слідкувати за наявністю в навчальному закладі необхідного спорядження та інвентарю, його поповненням та зберіганням; організовувати змагання, брати участь у підготовці та проведенні міського етапу Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («Джура»)


Галерея "Семінар - практикум для вчителів фізичної культури 2016"


Галерея "Презентація до семінару - практикуму для вчителів фізичної культури 2016"

Кiлькiсть переглядiв: 26

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.