Підписатися на RSS

Засідання круглого столу з проблеми "Партнерство - ефективна модель педагогічної взаємодії та співпраці між учителем, учнями і батьками"

2 листопада 2017 року в БЗШ № 7 ім. Г.Воробйова було проведено засідання круглого столу з проблеми «Партнерство - ефективна модель педагогічної взаємодії та співпраці між учителем, учнями і батьками»

Компетентнісний підхід та побудова партнерських стосунків між учнем, вчителем і батьками – пріоритети реформування української школи. Формула «Нової школи» складається з восьми ключових компонентів, серед яких є педагогіка, що ґрунтується на партнерстві між учнем, учителем і батьками. В підґрунті педагогіки партнерства – спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками. Учитель має бути другом, а родина – залучена до побудови освітньої траєкторії дитини.

ДЕТАЛЬНІШЕ>>>

Методичний лекторій

15 травня 2017 року заступник директора з НВР Боженко Т.В. провела методичний лекторій “Нові освітні технології” для педагогічних працівників школи. Під час якого було розглянуто нові освітні технології та методи викладання, засновані на співпраці, де учні залучаються до спільної діяльності, що сприяє їхній соціалізації.

Педагогічні читання

26 жовтня 2016 року в школі пройшли педагогічні читання з теми “Компетентнісний підхід – переорієнтація з процесу на результат”. Учителі розкривали теоретичні питання та ділилися досвідом роботи. У ході заходу прийшли до висновку, що компетентнісний підхід включає в себе конструювання моделі випускника, а досягнення випускників школи є основним показником діяльності закладу.


Галерея "Педагогічні читання 2016"


«Педагогічний дебют»

Вітаємо переможця ( ІІ місце) конкурсу молодих вчителів «Педагогічний дебют» Селезьку Наталію Володимирівну.

Бажаємо творчості, натхнення, вдячних учнів!

Семінар – практикум вчителів фізичної культури «Здоров’язбережувальні технології як умова створення позитивних емоцій».

Відбувся семінар – практикум вчителів фізичної культури «Здоров’язбережувальні технології як умова створення позитивних емоцій».

Навчання в умовах здоров’язберігаючої педагогіки передбачає передачу знань, умінь та навичок, що сприяють формуванню уяви про здоров’язбереження, допомагають учням охороняти та зміцнювати як своє власне здоров’я, так і здоров’я оточуючих, сприяє веденню здорового способу життя та створює умови для позитивних емоцій школярів.

Вчитель фізичної культури Парфенюк Ж.Ю. виступила перед учасниками семінару, а також продемонструвала фрагмент уроку фізичної культури у 10 А класі.


Галерея "Семінар – практикум вчителів фізичної культури «Здоров’язбережувальні технології як умова створення позитивних емоцій» 2015"

Психолого-педагогічний семінар

«Найтонші джерельця, з яких наповнюється ріка єдності навчання та виховання – це бажання дитини вчитися. Але як же відкривати оті джерельця, як зробити, щоб вони не замулилися? Чим попередити тривожне явище, з яким, на жаль, часто доводиться стикатися нам, педагогам: скажімо, дитина несла до школи вогник жаги до знань, але він хутко погас, натомість народився найстрашніший, найлютіший ворог навчання – байдужість?» В.Сухомлинський

Мотивація до навчання – одна із головних умов реалізації навчально-виховного процесу. Вона не тільки сприяє розвитку інтелекту, але є рушійною силою удосконалення особистості в цілому. Формування мотивації в учнів до навчально-пізнавальної діяльності є однією з головних проблем сучасної школи.

14 грудня 2015 року в БЗШ №7 шкільним психологом Рибалко Тетяною Віталіївною був проведений психолого-педагогічний семінар на тему: «Формування навчальної мотивації в учнів».

Кожний віковий період має свій провідний вид діяльності: у дошкільному віці – гра, в молодшому шкільному – учіння, в середньому шкільному – суспільно корисна діяльність у всіх її варіантах (навчальна, трудова, художня, спортивна), у старшому шкільному віці – особлива форма навчальної діяльності, яка має профорієнтаційний характер. Це необхідно враховувати при вивченні та формуванні навчальної мотивації учнів.

Передумовами навчальної діяльності учня є наявність мети, фізіологічна і психологічна готовність до навчання, бажання вчитися, зосередження уваги на навчальній діяльності та належний рівень розвитку.

Мотиваційна сфера учнів часто потребує збагачення і корекції з метою підвищення ефективності навчальної діяльності.

Педагоги навчального закладу із задоволенням прийняли участь у діловій педагогічній грі, в якій створювали алгоритм формування навчальної мотивації в учнів всіх вікових періодів. Під час виконання роботи кожен з учасників зміг проаналізувати свою роботу в цьому напрямі і зробити висновки.


Галерея "Психолого-педагогічний семінар на тему: «Формування навчальної мотивації в учнів» 2015"

Семінар-практикум для вчителів географії

«Не обтяжуйте дітей мертвим вантажем фактів, навчіть їх прийомам і засобам, що допомагають їм осягти світ» (А. Екзюпері)

На базі БЗШ І-ІІІ ступенів№7 26 листопада 2015 року відбувся семінар-практикум для вчителів географії з теми «Формування та розвиток ключових компетентностей учнів у системі природничих наук через використання інноваційних технологій». Своїм досвідом із колегами поділилася вчитель географії Сидоренко С.О. На прикладі уроку в 7-В класі «Південна Америка. Географічне положення, дослідження та освоєння материка» учитель показала колегам свої знахідки при вивченні теми. Ігрові прийоми «Пошта», «Рекламне агентство» направлені на розвиток комунікативних компетенцій, саморозвитку та самоосвіти. Цікаву вправу з педагогами запропонувала психолог Рибалко Т.В. для визначення рівня соціальних компетенцій. Кожна людина знайде своє місце сьогодні, якщо навчиться знаходити шляхи, необхідні для реалізації її життєвих планів.

/Files/images/vihovna_robot2/web_2015_2016/semin_geogr/IMG_20151126_104645.jpg/Files/images/vihovna_robot2/web_2015_2016/semin_geogr/IMG_20151126_104658.jpg/Files/images/vihovna_robot2/web_2015_2016/semin_geogr/IMG_20151126_105329.jpg/Files/images/vihovna_robot2/web_2015_2016/semin_geogr/IMG_20151126_112338.jpg

Конкурс вчитель року

Сіячі «розумного, доброго, вічного» – говорять про вчителів. Від них – все найкраще в людині. Вчителями в широкому розумінні слова називають тих, хто озброює молоде покоління знаннями, уміннями та навичками, а ще – володіє сукупністю універсальних якостей. Є організатором, оратором, аналітиком, психологом, логіком – просто висококомпетентним спеціалістом.

Саме на виявлення та підтримку творчої праці вчителів, підвищення їхньої педагогічної майстерності та популяризації їх досвіду направлений щорічний конкурс «Учитель року», «Класний керівник року».

Своїми професійними здобутками поділилися цього року Якушко І.М – вчитель математики, та класний керівник 5-Г класу - Мельник В.В.

Їх творча праця, використання нових технологій високо оцінено.

Грамотою Лауреат конкурсу «Учитель року», Лауреат конкурсу «Класний керівник року» та премією нагороджено Якушко І.М та Мельника В.В.

/Files/images/vihovna_robot2/web_2015_2016/IMG_20151127_113226.jpg/Files/images/vihovna_robot2/web_2015_2016/IMG_20151127_113641.jpg/Files/images/vihovna_robot2/web_2015_2016/IMG_20151127_113805.jpg

Педагогічна конференція “Функціонування та розвиток інформаційно-освітнього середовища закладу освіти”

23 жовтня 2015 року було проведено педагогічну конференцію “Функціонування та розвиток інформаційно-освітнього середовища закладу освіти”.

Заступник директора з навчально-виховної роботи Боженко Т.В. підготувала презентацію “Інформаційно-освітнє середовище закладу освіти як фактор підвищення якості освіти”.

На конференції виступили педагоги Андрєєв Д.Г., Дементьєва О.І., Опаряк В.О., Мартиненко Г.Г.

Учитель англійської мови Горева Ірина Василівна поділилася досвідом роботи в міжнародному проекті “IEARN”. Учні нашої школи обмінювалися новорічними та різдвяними листівками з учнями шкіл Канади, США, Тайваню, Пакистану та Литви. Ірина Василівна продемонструвала колегам чудові дитячі роботи. Педагог звернула увагу, що БЗШ № 7 уперше бере участь у відзначенні Усесвітнього Дня Гідності.

Конференція пройшла цікаво й змістовно.


Галерея "Педагогічна конференція “Функціонування та розвиток інформаційно-освітнього середовища закладу освіти”"

Педагогічна конференція. Презентація.

Впровадження хмарних технологій у навчально-виховний процес. Презентація.

Функціонування шкільного сайту як складової відкритого інформаційного процесу. Презентація.

Кiлькiсть переглядiв: 76

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.