Підписатися на RSS

/Files/images/vihovna_robot2/web_2015_2016/semin_geogr/Слайд47.JPG

Наказ про проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2015/2016 навчальному році

Наказ МОН України від 08.10.2015 №1050 "Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 16 вересня 2015 року №940"

Лист МОН України від 22.04.2015 № 1/9-209 "Про врахування середнього бала документа про повну загальну середню освіту"

Матеріали батьківських зборів з теми «Допомога дітям у період підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання"

Поради батькам, що допомагають дітям вчитися

Пам’ятка батькам обдарованих дітей

7 правил успішного батьківства

Батькам про насильство

Діти й побутовий травматизм. Як запобігти нещасному випадку?

Діти та соціальні мережі: від заборон до розуміння

Селфі: прекрасно чи небезпечно?

Як не треба поводити себе з дітьми

Департамент кіберполіції Національної поліції України повідомляє про виявлення у соціальних мережах небезпечних груп, в яких дітей доводять до самогубства

/Files/images/2/new_2017/fc451__374212272.jpg

Алгоритм дій зловмисників, які доводять дитину до самогубства, ознаки участі дитини у подібних групах у соціальних мережах, список облікових записів, які реєструвалися з території України, а також контакти підрозділів кіберполіції, куди слід звертатися у разі виявлення небезпеки – що необхідно знати батькам, аби вберегти дитину від суїциду.

Фанати таких спільнот називають себе «китами», тому що ці тварини асоціюються у них зі свободою. Використання поняття «кити» («летючі кити»), можливо, пояснюється тим, що цей вид ссавців – один з небагатьох, представники якого добровільно можуть звести рахунки з життям.

Подібнісуїцидальніспільноти називаються «Море китів» і «Тихий дім». Відтак у всіх прихильників «моря китів» і «тихих будинків» на особистих сторінках зображені відео або малюнки з літаючими китами.

детальніше >>>

Ви повинні говорити своїй дитині ...

1. Я люблю тебе.

2. Люблю тебе, незважаючи ні на що.

3. Я люблю тебе, навіть коли ти злишся на мене.

4. Я люблю тебе, навіть коли я злюся на тебе.

5. Я люблю тебе, навіть коли ти далеко від мене. Моя любов завжди з тобою.

6. Якби я могла вибрати будь-яку дитину на Землі, я б все одно вибрала тебе.

7. Люблю тебе як до місяця, навколо зірок і назад.

8. Дякую.

9. Мені сподобалося сьогодні з тобою грати.

10. Моє улюблене спогад за день, коли ми з тобою щось робили разом.

Розповідайте:

11. Історію їх народження або усиновлення.

12. Про те як ви * голубитися * з ними, коли вони були маленькі.

13. Історію про те, як ви вибирали їм імена.

14 Про себе в їхньому віці.

15. Про те, як зустрілися їхні бабусі й дідусі.

16. Які ваші улюблені кольори.

17. Що іноді вам теж складно.

18. Що коли ви тримаєте їх за руку і стискаєте її 3 рази, це секретний код, який означає - * люблю тебе *.

19. Який у вас план.

20. Чим ви зараз займаєтеся.

Слухайте:

21. Вашої дитини в машині.

22. Що ваша дитина розповідає про свої іграшки, і подумайте, наскільки це для нього важливо.

23. Питання, в якому ваша дитина дійсно потребує вашої допомоги.

24. На одну секунду довше, ніж дозволяє ваше терпіння.

25. Почуття, які стоять за словами вашої дитини.

Запитуйте:

26. Чому ти думаєш це сталося?

27. Як думаєш, що буде якщо ... ..?

28. Як нам це з'ясувати?

29. Про що ти думаєш?

30. Яке у тебе найприємніше спогад за день?

31. Як думаєш, яке "воно" на смак?

Показуйте:

32. Як зробити щось, замість того, щоб забороняти це робити.

33. Як свистіти в травинки.

34. Як тасувати карти, зробити віяло / будиночок.

35. Як різати їжу.

36. Як складати білизну.

37. Як шукати інформацію, коли ви не знаєте відповіді.

38. Прихильність до вашому чоловікові.

38. Що піклуватися про себе, доглядати за собою дуже важливо.

Виділіть час:

39. Щоб поспостерігати за будівельними майданчиками.

40. Щоб подивитися на птахів.

41. Щоб ваша дитина допоміг вам готувати.

42. Ходити в якісь місця разом.

43. Копатися разом в бруді.

44. Щоб виконувати завдання в темпі вашої дитини.

45. Щоб просто посидіти з вашою дитиною, поки він грає.

Порадуйте свою дитину:

46. ​​Зробіть сюрприз і приберіть в його кімнаті.

47. Покладіть шоколад в млинці.

48. Викладіть їжу або закуску у формі смайлика.

49. Зробіть якісь звукові ефекти, коли допомагаєте їм щось робити.

50. Грайте з ними на підлозі.

Відпускайте:

51. Почуття провини.

52. Ваші думки про те, як повинно було бути.

53. Вашу потребу бути правим.

Віддавайте:

54. Дивіться на вашу дитину добрими очима.

55. Посміхайтеся, коли ваша дитина заходить в кімнату.

56. Відповідайте взаємністю, коли ваша дитина вас стосується.

57. Налаштуйте контакт, перш ніж щось говорити (виправляти), щоб ваша дитина дійсно вас почув.

58. Давайте вашій дитині можливість впорається зі своїм невдоволенням (гнівом, злістю), перш ніж надати йому допомогу.

59. Робіть ванну в кінці довгого дня.

60. Виберіть самі ваш улюблений спосіб бути добрим до вашої дитини.

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 22.08.1996 р. № 1004, рішення батьківських зборів (протокол від 19.09.2007 р. №1) у школі запроваджена шкільна форма та заборонено використання мобільних телефонів під час навчального процесу.

/Files/images/novosti/IMG_0095.JPG

/Files/images/IMG_0100.JPG

Рекомендації для батьків у вихованні дитини РОДИННО-СІМЕЙНЕ ВИХОВАННЯ

Перший раз у перший клас.Поради батькам.

/Files/images/1372863015_shkola-2.jpg

РОЛЬ БАТЬКІВ У ВИХОВАННІ ОБДАРОВАНОЇ ДИТИНИ В СІМ' Ї

/Files/images/741.jpg

Поради батькам

“Формула успішного виховання особистості.”

1. Сприймайте креативність дитини належним чином.

2. Навчиться помічати успіхи дитини.

3. Розвиньте креативність у своєї дитини.

4. Навчиться встановлювати контакт з дитиною.

5. Визначайте раніше невизнані або невикористані можливості дитини.

6. Підтримуйте бажання дитини працювати самостійно, якщо вона цього потребує.

7. Давайте дитині свободу вибору галузі й методів досягнення мети.

8. Створюйте умови для конкретного втілення творчих ідей дитини.

9. Заохочуйте дитину до участі у груповому творчому процесі.

10. Заохочуйте до роботи над проектами, запропонованими самою дитиною.

11. Не тисніть на дитину, створюйте вільну, невимушену атмосферу.

12. Схвалюйте результати діяльності у якійсь одній галузі з метою спонукати бажання випробувати себе в інших видах діяльності.

13. Підкреслюйте позитивне значення індивідуальних особливостей дитини.

14. Шукайте потенційні можливості дитини, якщо вона у чому-небудь відстає.

15. Підтримуйте своїм авторитетом дитину, що висловлює відмінну від інших думку і у зв’язку з цим відчуває тиск з боку своїх однолітків.

16. Створюйте ситуації, за яких ваша дитина, що не виявляє особливих успіхів у навчанні, матиме можливість тісного спілкування зі здібнішою дитиною.

17. Допомагайте дитині знаходити в її фантазіях зв’язок із реальним світом.

18. Виявляйте терпиме ставлення (принаймні тимчасово) до можливого безладдя у зв’язку з творчою роботою дитини.

19. Заохочуйте максимальне залучення дитини до творчої роботи зі старшими дітьми.

20. Постійно переконуйте дитину, що ви для неї є однодумцем, а не опонентом.

Поради батькам, які бажають розвивати здібності своїх дітей

1. Не стримуйте розкриття потенційних можливостей психіки.

2. Уникайте однобокості в навчанні та вихованні.

3. Не позбавляйте дитину ігор, забав, казок, створюйте умови для виходу дитячої енергії, рухливості, емоційності.

4. Допомагайте дитині в задоволенні основних людських потреб (почуття безпеки, кохання, повага до себе і до оточуючих), тому що людина, енергія якої скована загальними потребами, проблемами, найменше спроможна досягти висот самовираження.

5. Залишайте дитину на самоті і дозволяйте їй займатися своїми справами. Пам'ятайте, якщо ви хочете своїй дитині добра, навчіть її обходитися без вас.

6. Підтримуйте здібності дитини до творчості і співчувайте у випадку невдачі, уникайте незадовільної оцінки творчих спроб дитини.

7. Будьте терпимими до ідей, поважайте допитливість, реагуйте на запитання дитини. Навчати потрібно не тому, що може сама дитина, а тому, що вона опанує з допомогою дорослого, показу, підказки.

Поради батькам, які виховують обдаровану дитину

Найперше - потрібно любити свою дитину. Приймати дитину такою, якою вона є, беручи участь у її розвитку, підтримуючи, а не нав'язуючи свої інтереси, давати дитині можливість вибору. Для розвитку творчого потенціалу, як показали дослідження, необхідна не лише адекватна оцінка сил дитини, але трішки завищена, зазнайкою вона не виросте, зате у неї буде запас сил та впевненість при невдачах, до яких треба готувати змалку.

Батьки повинні бути прикладом, адже дитина свідомо переймає вашу манеру говорити, ходити, працювати, відповідальності за доручену справу. Кожен батько повинен пам'ятати правило: ''Не зашкодь!'' Адже обдарована дитина більш чутлива, ранима, тому потрібно давати вільний час для того, щоб побути дитині на самоті, поміркувати, пофантазувати. За допомогою тренінгів дати їй можливість глибоко зрозуміти себе та інших. Дорослі часто батьки повинні радитися із психологом щодо виховання обдарованої дитини.

Батьки повинні завжди пам'ятати, що для обдарованої дитини творчість є життєвою необхідністю. Тому дитину потрібно готувати до спостережливості, наполегливості, формувати вміння доводити почату справу до кінця, працелюбність, вимогливість до себе, задоволення від процесу творчості, терпляче ставлення до критики, впевненості при невизначеності, гордості і почуття власної гідності, чулість до аналізу моральних проблем.

Батьки також повинні усвідомлювати, що надзвичайно велика роль у процесі формування особистості обдарованої дитини належить волі. Вольові риси є стрижневими рисами характеру, адже за наявності мети, яку особистість досягає в житті, долаючи перешкоди, є цілеспрямовуючим життя. Цілеспрямовані люди знаходять своє щастя в житті, вони вміють поставити перед собою чітку, реальну мету. Прагнення досягти своєї цілі робить людину рішучою та наполегливою. І.Павлов стверджував, що у вольової людини труднощі лише збільшують бажання реалізувати свою мрію. Вони вміють стримати себе, володіють терпінням, витримкою, вміють контролювати свої почуття за наявності перешкод. Ініціативність і творчість поєднані з наполегливістю, рішучістю та витримкою, допомагають обдарованим дітям самореалізуватися.

Отже, батьки покликані допомогти дитині відкрити її життєве покликання, реалізувати себе як особистість. Вони не мають права втратити обдаровану дитину, бо, втрачаючи талант, обдарування, здібність, вони втрачають майбутнє. Тому батьки повинні бути терплячими, безмежно вірити в дитину, тоді ця дитина виросте хорошою творчою людиною.

/Files/images/обдар - батьки.jpg

Нові критерії оцінювання

Наказ МОН від 21.08.2013 №1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти»

Психологічний довідник - порадник батькам

Модель випускника початкової школи

Як же краще налагодити взаєморозуміння учнів та батьків

Як не стати жертвою злочину ?

5 шляхів до серця дитини

Гендерне виховання

Дідусь і бабуся замість батьків

Шкідливі звички

Допомога дитині, яка переживає втрату

Що робити ?

Як допомогти дитині пережити розлучення батьків

Насильство в сім'ї

Недільний тато

Роль сім'ї у підвищенні навчальної мотивації школяра

ОБОВ'ЯЗКИ ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ БАТЬКІВ ЗА ВИХОВАННЯ ДИТИНИ

Мультфільми та фільми рекомендовані для перегляду дітям

Кiлькiсть переглядiв: 2501

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.